ما آن شقایقیم که با داغ زاده ایم ...
نوشته شده توسط : perana

جوجه رو اخر پاییز میشمارن...

دیروز حوالی ساعت پنج عصر همچین جمله ای و رو گوشیم دیدم ... الارم گذاشته بودم اخه ...

دلم میخواد طومار ها از ماهی که گذشت و از فصلی که گذشت بنویسم ... اما فعلا بیخیال :)

دلم نمیخواد کلمه ی نشد و تکرار کنم ... یا به خودم بگم تو توهم زدی و فلان بگذریم ...

فقط حواست باشه که به خودت بدهکار نباشی ...

دیشب خونه ی دایی کوچیکه بودیم و پیشواز رفتیم برای یلدا ... البته که سرم داشت میترکید ... و نشد شلوغ کاری کنم یا خیلی حافظ بخونم برا ملت ... اما خب بد هم نبود ... خندیدیم ... :)

فال گرفتم ...

اولش حس میکردم چه عجیب ... اما فقط یکم روش مکث کردم دیدم بله ... با منه ... با منِ واقعی ...

یه مصراع داشت میگفت ما آن شقایقیم که با داغ زاده ایم ...

نوشته بود همون خط اول ادم بی شیله پیله ای هستی :)))))))))))))))))))) همه بهت اصرار میکنن دست بکش و اینا اما تو دست نمیکشی ... و سرانجامت هم خوشه ...

البته جنبه ی دلی تفال و اینا مهم تره ولی وقتی اینطوری میچسبه به جون ادم ... اصلا نگم برات ...

یه طنزی بود میگفت ... طبق اصل لانه کبوتری که تو جبر خوندیم هر فلان قدر نفر فالشون مشترکه :)

تازه دیشب برای سین که فال گرفتیم مصراع اخر نوشته بود ... بیا درون پرگار نمیدونم پرگار داشت خلاصه .. .سوالی که برام پیش اومد این بود که مگه زمان حافظ پرگار بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیگه چی بگم؟

از میل به نبودن ... از روزایی که رفت ... از دوماه مونده به تولدم ... از حس قلبیم و انتظاراتم از روز هایی که گذشت ...

هیچی نمیخوام بگم :)

امروز همش یه صدایی وسط درس خوندنم میگفت زشت نیست با تقریبا بیست و یک سال سن نه تجربه ی عشق و عاشقی داشتی نه شکست عشقی ...

نمیدونم واقعا یه وقتایی مخم رد میده ... البته میدونی شاید دیدن سین که دیشب مغموم بود و اون شب رو با همون تاریخ در سال پیش مقایسه میکرد من و با همچین توهماتی  رو به رو کرده ..

تولد سین ... بابا ... داداش ! هزینه ی پروژه ... دانشگاه رفت و امد ... اصلا با موجودی کارتم نمیخونه و پروردگارا ... کمرم شکست ... و من نمیخوام تحت هیچ شرایطی از بابا پول بگیرم ... علی ای حال توصیه میکنم کمتر بخوری ... که هم لاغر تر شی هم سلامت باشی :)





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 2 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: